dinsdag 26 maart 2013

Hartjeshangers van kralen

Soms moet ik even iets anders doen dan haken. Ik ga dan meestal wat rommelen in mijn atelier en loop dan tegen dingen aan die al tijden in mijn kast staan en er nu om vragen om verwerkt te worden. Zo had ik nog een half potje van deze kralen, wat goudkleurig ijzerdraad, lint en de klokjes heb ik net nieuw in de shop.


Knip met een tangetje een stukje ijzerdraad af. Rijg kralen en als laatste het klokje eraan. Draai beide uiteinden van het ijzerdraad in elkaar (ik gebruik daar een platbektang bij). Buig het geheel in de vorm van een hartje, bevestig er een leuk lintje aan en klaar! Een ideaal klein projectje waar je goed je restjes kralen in kwijt kunt :-)

Veel plezier ermee!
Groetjes
José

5 opmerkingen:

  1. ♥ Wat kei leuk zeg
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo leuk om te doen ik deed het ook wel eens na elke kraal het ijzerdraad ( dubbel dus ) de ene er langs hene halen en dan draaien en met knopen ook heel leuk

    de jouwe zijn ook gaaf

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat prachtig seg, leuke klokjes
    en die kleuren word je vrolijk van

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie/ feedback! Ik lees het graag :-)