donderdag 17 juni 2010

JoséBianca's, van klein naar iets groter


Het leuke van klein beginnen is dat je kunt groeien. JoséBianca's Warenhuis kan zich iets gaan uitbreiden. Het lastige van groeien vind ik dat je keuzes moet gaan maken. Welke produkten komen erbij in het assortiment. Er zijn zoveel dingen die ik leuk vind, het prachtige vilt en de produkten van De witte Engel, Papaya Art, Kant& Lint, het speelgoed bij HebbeHebbe en ga zo maar door. Bovendien zijn er op internet talloze collega webshops die hele leuke dingen aanbieden die ik ook wel in het Warenhuis zou willen verkopen. Al die keuzes, pff!

Eigenlijk wil ik me in JoséBianca's Warenhuis ongelimiteerd kunnen uitleven en me niet hoeven te beperken tot één produkt. Een webshop is nooit vol, dus laat me weten wat jullie graag in het Warenhuis zouden zien. Als het een match is met mijn visie komt het er zeker in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie/ feedback! Ik lees het graag :-)